Garantie

Al onze mala’s zijn handgemaakt en de kralen die wij voor iedere mala gebruiken zijn 100% natuurlijk en ongeverfd tenzij wij dit hebben aangegeven.

Wij doen ons uiterste best om de weergave (foto’s en beschrijvingen) van de GoodEnergy-mala’s op de website zo realistische mogelijk te maken. Mocht je toch ontevreden zijn met wat je hebt ontvangen dan kun je (mits ongedragen) je GoodEnergy-mala retour sturen zoals omschreven bij het onderwerp ‘retourneren’.

Omdat onze mala’s allemaal met de hand worden geregen en vastgezet, geven wij graag garantie op de stevigheid van de mala. Voor de mala-kettingen geldt een andere garantietermijn dan voor de mala-armbanden.

Graag wijzen wij je op ons verzorgings-advies, zie hiervoor op de website de Mala-FAQ (of kijk in de papieren bijsluiter).

Zolang je onze verzorgings-adviezen hebt opgevolgd én:

  • je GoodENERGY-mala (ketting) breekt binnen 6 maanden na aankoopdatum dan kun je gratis gebruik maken van onze reparatie-service.
  • je GoodENERGY-polsmala (armband) breekt binnen 3 maanden na aankoopdatum, dan kun je gratis gebruik maken van onze reparatie-service.

Mocht je mala toch nog breken na bovenstaande garantietermijn dan willen wij nog steeds met alle liefde je mala opnieuw rijgen en vastzetten, waarna je wederom garantie krijgt. De kosten daarvoor zijn € 30,- inclusief verzendkosten (de kosten voor het verzenden van de gebroken mala naar ons toe, zijn voor jouw rekening).

Omdat (half)-edelstenen en rudraksha-zaden kunnen verkleuren door o.a. zonlicht, parfum en/of andere externe invloeden valt dit niet binnen de garantie.

© 2011 - 2024 MirellaHammerJewelry | sitemap | rss | ecommerce software - powered by MyOnlineStore